logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد

پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی

پرداخت-یک-میلیارد-و-800-میلیون-ریال-کمک‌هزینه-جهیزیه-به-نوعروسان-نیازمند-زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته دولت خبر داد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات متنوعی به جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و استحقاق آن‌ها در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اعطای کمک‌هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد به‌ عنوان یکی از خدمات برجسته این نهاد ابراز کرد: رویکرد کمیته امداد در حوزه تحکیم نهاد خانواده بسترسازی برای توسعه ازدواج آسان در بین جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هدف از پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه را تسهیل در امر ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: در کنار پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خدمات مشاوره‌ای و آموزشی با رویکرد دینی به‌منظور پایداری ازدواج‌های صورت گرفته در جامعه هدف نیز توسط کارشناسان مربوطه ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: خدمات مشاوره‌ای و آموزشی ارائه‌شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سبب شده ازدواج‌های ثبت‌شده در بین جامعه هدف این نهاد از پایداری بالایی برخوردار شود.

صفری به پرداخت 60 مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: با پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به این تعداد از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زندگی مشترک این گروه از جامعه هدف هم‌زمان با سالروز این پیوند آسمانی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هم‌زمان با هفته ازدواج پرداخت‌شده است ، افزود : مبلغ پرداخت‌شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت این روز فرخنده از محل اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.

صفری بیان کرد: در مجموع از ابتدای امسال 247 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با کمک این نهاد راهی خانه بخت شده‌اند.

وی تصریح کرد: به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مبلغ شش میلیارد و 363میلیون ریال از ابتدای امسال هزینه شده است.

صفری در پایان بابیان اینکه مشارکت خیران در کمک به ازدواج نیازمندان می‌تواند زمینه ارائه خدمات بیشتری را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این بخش را فراهم کند، اظهار کرد: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا با شماره‌گیری کد #024*8877* در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند مشارکت کنند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر